Биография гастелло николай францевич: Краткий курс истории. Николай Гастелло

Энциклопедия. Г…. Гастелло Николай Францевич, Герой Советского Союза

Гастелло Н.Ф.

Николай Францевич Гастелло родился 23 апреля (6 мая) 1908 года в Москве в семье рабочего. Белорус. Трудовая биография Николая началась осенью 1925 года в Муроме на паровозоремонтном заводе, куда был переведен на работу его отец. Со всеми обязанностями Николай справлялся отлично. Отцу приятно было видеть успехи сына, и однажды он откровенно сказал: «Хорошие у тебя руки, сынок. Теперь вижу: станешь настоящим вагранщиком».

  • Весной 1932 года на цеховом партийном бюро ему дали рекомендацию для поступления в летную школу. Это круто изменило его судьбу. По прибытии в Луганск Николай стал курсантом вновь образованной 11й Школы военных пилотов имени Пролетариата Донбасса. Будущие летчики или пока в палатках и сами строили аэродром. Теоретические занятия проходили на открытом воздухе.
  • 24 сентября 1932 года Гастелло впервые поднялся в небо вместе с инструктором на самолете У2. Через несколько месяцев он уже самостоятельно летал и на других типах боевых самолетов – Р1 и И5.
  • В 1934-39 годах служил в бомбардировочной авиационной бригаде в Ростове-на-Дону.
  • Воевал на Халхин-Голе в составе 150-го скоростного бомбардировочного авиационного полка. Участник советско-финляндской войны 1939-1940 годов. В мае 1941 года капитан Гастелло назначен командиром 4-й эскадрильи 207-го дальнебомбардировочного авиационного полка (42-я дальнебомбардировочная авиационная дивизия, 3-й бомбардировочный авиационный корпус, ДБА).
  • Участник Великой Отечественной войны с первого дня. Первый свой боевой вылет совершил 22 июня 1941 года в 5.00 часов. В первые дни войны полк понёс большие потери. Оставшиеся лётчики и самолёты 24 июня были сведены в две эскадрильи. Капитан Николай Гастелло стал командиром 2-й эскадрильи.
  • 26 июня 1941 года экипаж под командованием капитана Гастелло в составе лейтенанта А. А. Бурденюка, лейтенанта Г. Н. Скоробогатого и старшего сержанта А. А. Калинина на самолёте ДБ-3Ф вылетел на бомбёжку немецкой мотоколонны на дороге Молодечно — Радошковичи в составе звена из двух бомбардировщиков. Огнём зенитной артиллерии самолёт Гастелло был подбит. Вражеский снаряд повредил топливный бак. По старой официальной версии Гастелло совершил огненный таран — направил горящую машину на механизированную колонну врага, все члены экипажа погибли (согласно новым иследованиям колонну поразил подбитый самолёт Александра Маслова).
  • Звание Героя Советского Союза присвоено посмертно Указом Президиума Верховного Совета СССР от 26 июля 1941 года за наземный таран.

Награждён орденом Ленина.

памятник Гастелло Н.Ф.

Память:

  • Мемориальный музей Героя Советского Союза Н.Ф. Гастелло был открыт после войны в Муроме и устроен в доме, где он жил в 1924-30 годах (улица Гастелло, дом № 14). Перед входом в музей был установлен памятник Герою работы белорусского скульптора А.О. Бембеля. Впоследствии материалы из музея были переданы в краеведческий музей,
  • В 1964 г. памятник перенесён на Привокзальную площадь.
  • Имя Гастелло носит одна из улиц посёлка Хлебниково (город Долгопрудный), Долгопрудненская школа № 3, там же установлен памятник. Именем Николая Гастелло названы улицы в Москве, Санкт-Петербурге, Новосибирске, Уфе, Минске и других городах.
  • Мемориальная доска в память о Гастелло установлена в Ростове-на-Дону.

Герои Советского Союза Владимирской области — владимирский-край.рф/wiki/g/1596

27 июля 2013 г.

4 239 просмотров

Категории: Г…, Г…

Николай Гастелло — летчик, герой советского союза

летчик, Герой Советского Союза

Имя: Николай
Фамилия: Гастелло
Дата рождения: 06.05.1908
Гражданство: Россия

Николай Францевич Гастелло капитан, командир 2-й авиационной эскадрильи 42-й дальнебомбардировочной авиационной дивизии. Родился 6 мая 1908 года в Москве в семье рабочего. Белорус. Работал слесарем на Муромском паровозостроительном заводе и Государственном механическом заводе строительных машин. В маt 1932 года по специальному набору был призван в ряды РККА. В 1933 году окончил Луганскую военную авиационную школу летчиков. Служил в бомбардировочной авиационной бригаде в Ростове-на-Дону. Воевал на Халхин-Голе в составе 150-го скоростного бомбардировочного авиационного полка. Участник советско-финлядской войны 1939-1940 годов. В мае 1941 года капитан Гастелло назначен командиром 4-й эскадрильи 207-го дальнебомбардировочного авиационного полка (42-я дальнебомбардировочная авиационная дивизия, 3-й бомбардировочный авиационный корпус, ДБА).

Участник Великой Отечественной войны с первого дня. Первый свой боевой вылет совершил 22 июня 1941 года в 5.00. В первые дни войны полк понес большие потери. Оставшиеся летчики и самолеты 24 июня были сведены в две эскадрильи. Капитан Гастелло стал командиром 2-й эскадрильи.

Звание Героя Советского Союза Николаю Францевичу Гастелло присвоено посмертно 26 июля 1941 года за наземный таран.

26 июня 1941 года во второй половине дня Гастелло вылетел во главе звена ДБ-3Ф для нанесения удара по немецким войскам в районе Молодечно — Радошковичи, наступающим на Минск. Истребительного прикрытия не было. Наши летчики обнаружили немецкую колонну, двигавшуюся по шоссе. Снизившись до 400 м, они сбросили бомбы на танки и автомобили притивника. После выхода из атаки Гастелло приказал своим ведомым лейтенантам Воробьеву и Рыбасу возвращаться на аэродром, а сам направился к другой дороге, проселочной. По ней тоже шла колонна. Снизившись до предельно малой высоты, он прошел вдоль нее. Стрелки Калинин и Скоробогатый, ведя огонь из пулеметов, вывели из строя 12 автомобилей (включая легковые и штабной автобус). Немецкие зенитки открыли по самолету огонь. От попадания зенитного снаряда ДБ-3Ф загорелся. Гастелло повернул на свою территорию. Пожар разгорался все сильнее. Сбить пламя скольжением не удавалось. Гастелло понял, что до своих не дотянуть, и решил направить горящий самолет на расположившуюся в деревне Моцки немецкую воинскую часть. Он развернул над лесом свой самолет, но до деревни не дотянул — самолет упал на опушке леса. Вместе с Гастелло погибли члены экипажа: штурман лейтенант А.А.Бурденюк, стрелок-радист старший сержант А.А.Калинин и стрелок лейтенант Г.Н.Скоробогатый (летчик того же полка, он напросился в боевой вылет вместо штатного стрелка). Все они посмертно награждены орденом Отечественной войны 1 степени.

Взрыв видели ведомые, когда подлетали к Радошковичам (довольно крупному населенному пункту, на

несенному на карту) и в донесении привязали к нему бой. Долгое время считалось, что экипаж капитана Гастелло погиб, совершая таран вражеской колонны на шоссе Молодечно — Радошковичи. На этом месте был даже установлен ему памятник. Спустя много лет после войны выяснилось, что там погиб другой экипаж 207 дбап — командира 1 эскадрильи капитана А. С.Маслова (в 1996 году все члены экипажа удостоены звания Героя России).

Приказом министра обороны СССР капитан Н.Ф.Гастелло навечно зачислен в списки одного из авиационных полков. Памятники ему были установлены в Москве, Минске, в пгт Радошковичи Молодечненского района Минской области и на территории Ворошиловградского высшего военного авиационного училища штурманов. На здании московской школы ¦270, в которой он учился, установлена мемориальная доска. Его именем назывались колхозы, совхозы, фабрики, заводы, улицы, пионерские дружины, шахта ¦30 в городе Кизел Пермской области, теплоход.

Николай Гастелло, подвиг: истина и фикция

Данас, много лет на кон победе над фашизмом, домовина наставляет сачувати сечанье на один кои су дали свое живое, постаю на пути неприятеля. Широм земли ти су люди podigli tisuće spomenika i obeliska, ukazujući на njihovo junaštvo. Međutim, pojedinačne epizode rata dobile su, u razdoblju publiciteta, nešto drukčiju pokrivenost nego prije. Među njima je i Гастеллов подвиг. Istina i fikcija povezana s ovim događajem izazvali su žestoku raspravu među vojnim povjesnicharima.

TIP IZ JETINJSTVA IZ RADNE OBITELJI

NIKOLAI GASTELLO, Чиджи JE PODVIG POSTAO JEDAN OD SIMBOLA POSVEHENOSTI SOVJETSKOG NARODA TIJEKOM RATA SMALA, ROđENJEGE, nare, nare, ravi, jebnje, nare, ravi, jebnj, ravi na, jebnj, ravi na, jebnj, jebnj, jebnj, jebnj, jebnj, jebnje, rahebnje. Франц Павлович došao na posao iz bjeloruskog sela Plužin. Николая Майка, Анастасия Семёновна, белая кроячица. U početku se njihovo prezime izgovaralo kao Gastyllo, a samo u Moskvi poprimilo je oblik koji je još uvijek sačuvan.

Njegova je mladost bila ista kao i milijuni njegovih vršnjaka — studiranje na gradskoy skoli, zatim evakuacija iz gladne moskve u baškiriju, ponovno studiranje, комсомол и prve radne vještine vještine stečene u tvorničkim radionicama. Sve je to prošlo mladog Николая Гастелла. Herojske podvige Građanski rat bio je primjer na kojem je formirana njegova građanska svijest.

Започните услуги и производство

У свибню 1932 года. Međunarodna situacija koja se svake godine zagrijavala nije nam dopustila da se dugo zadržavamo na klupi za obuku, a godinu dana kasnije Gastello je poslan u eskadrilu teških bombardera sa sjedištem u Ростову-на-Дону.

Тамо je, počevši od dužnosti kopilota, vrlo brzo počeo samostalno upravlyati zrakoplovom. Bio je zadužen za teški bombaš TB-3, koji je bio u službi Crvene armije. Чтобы ukazuje на prilično visoku razinu profesionalnosti koju je Gastello postigao u кратком времени.

Подвиг полярных пилота койи су у тим годинама спасили те Челюске и стекла светску славу послужили су као primjer свим младим люди койи су дошли у Зракопловство, без обзора на то je li riječ o civilu ili . Imao je velik utjecaj на Николая.

Početak rata i prva manifestacija junaštva

Počeo je u Velikom domovinskom ratu Gastello, kao veteran u zračnim bitkama na Khalkhin-Golu, u sovjetsko-finskoj kampanji, kao iu operacijama spajanja sjeverne Bukovine i Besarabije u SSSR. У списка 1940 г. Добио je čin kapetana i bio je zadužen za zapovijedanje eskadrilom DB-3f bombardera.

Zanimljiva činjenica — первый подвиг капитана Gastella postignut je 24. lipnja 1941., dakle otherog dana rata. Из кокпита zrakoplova на тлу, на je oborio Юнкерс-88 с vatrenim mitraljezom velikog kalibra, napadajući njihovu zračnu luku. То же захтиевало велику храброст и войну книгу. Bilo je moguće umrijeti u svakom trenutku, budući da je njemački pilot izvršio ciljano bombardiranje aviona u kojem se nalazio Gastello.

Овай подвиг их добио широкому медицинскому подтверждению, поготово вместо того, чтобы су тему публикации посвященных герою поставить догадаю коди су се догодили два дана касние. Ипак, у великой матери характер младог часника. Чак и ова мало позната эпизода говори о неустрашивости и преданости кою je Gastello imao.

Feat: sažetak službene verzije

Što je izazvalo kontroverze oko imena ove počasne osobe? Разлог je taj je exploatacija Pilota Gastella, koju su počinili on i njegovi članovi posade 26. lipnja 1941., тиеком раздобля паблисиета, добила нешто другою презентацию од кой коя йе узэта као осново советске пропаганде. Ne umanjujući zasluge junaka koji je dao svoj život za domovinu, ipak ćemo pokušati vratiti tijek događaja mogućom objektivnošću.

Гастеллов подвиг, sažeti u svim poslijeratnim udžbenicima povijesti, bio je sljedeći. 26. Липня 1941 г., Посада Негова Зракоплова ДБ-3Ф, у коди су включения и поручницы Г. Н. Скоробогатов, А. А. Бурденюк и ст. Наредник А. Калинин, у пратни друга бомбаша истог тип, извршио е zadatak uništenja neprijateljske mehanizirane kolone na cesti Radoškoviči-Молодечно.

На планираном тргу, односно на поручью села Декшняны, нжихов зракоплов погодио е немачки протузракопловни пожар. Školjka je udarila u spremnik goriva, uzrokujući plamen vatre. U ovoj kritičnoj situaciji donesena je odluka kojom se ovjekovječilo ime kapetana Gastella. Poticaj njega i članova posade bio je da su, ne razmišljajući o vlastitom spasenju, zabili kolonu njemačke opreme gorućom avionom i, nakon što su umrli, uništili značajan dio nje.

Награда за славу и смрт

Краем Серпня Исте Године, Влада je izdala dekret prema kojem je Gastello Николай Францевич (samo on) posthumno dobio titulu Heroja Sovjetskog Saveza, Red Lenjina i медалью zlatne zviezde. O ostatku posade u uredbi nije spomenuto.

Okolnosti smrti Gastella, čiji je podvig odmah bio obuhvaćen u sljedećem izvješću Sovjetskog zavoda za informiranje, postale su poznate iz izvješća članova posade drugog bombaša koji su sudjelovali u toj operaciji i sigurno su se vratili na aerodrom — čl. Поручник Ф. Соловьев и поручник А. Рыбас.

Нижняя версия инцидента чинила je snovu eseja koji su papisali dopisnici lista Pravda П. Крылов и П. Павленко. Članak je završio činjenicom да су noću mještani potajno sklanjali tijela članova posade iz olupine zrakoplova i omatali их padobranima, zakopani у близини mjesta smrti. Zahvaljujući ovoj publikaciji, kao i spomenutom biltenu Sovjetskog zavoda za informiranje o tome što je postigao Gastello, uskoro su svi naučili u zemlji.

«Гастелловцы»

Ватроотпорност — под овим нaсловом ова эпизода ушла е у повійест Великог Домовинског рата — тада е широко користена советска пропаганда за идеолошко и патриотско образование младіх. Bio je jedan od najpoznatijih primjera junaštva koje su pokazali branitelji domovine. Sve zasluge pripisivano je isključivo samom Gastellu, dok je ostatak posade ostao u sjeni.

Напоминаем о советской пропаганде, а именно о герое je postalo kućanstvo, što je rezultiralo pojavom novog pojma — «Гостелловцы», koji je korišten u odnosu na pilote koji su slijedili njegov primjer. Među onima koji su поновили подвиг Гастелло, имя многих стотина владельца домавины. Poznato je da su u ratnim godinama klasični ovnovi (avionom) zabilježeni 595 puta, gotovo toliko sluchajeva neprijateljskih zemaljskih ciljeva je zabijeno.

Prve sumnje

Do raspada СССР-a nisu poduzimane nikakve alternativne istrage, a informacije koje su u suprotnosti s lužbenom verzijom bile su klasificirane. Ipak, postojali su razlozi za sumnju u objektivnost izvještavanja o događajima od 26. lipnja 1941. Годин. Започели су 1951. Године, када су на десэту облетнику «пожара» остаци мртвых пилота эксхумирани како би их свечано покопали.

Посада капитана А.С. Maslova

Činjenica je da u grobu nisu bile ni Gastellove osobne stvari, niti one koje pripadju njegovim Drugovima, ali su pronađeni predmeti koji su obilježeni imenima članova posade other eskadrile, koji gotali se toga dana nisuza Bombaš pripadao je 1. eskadrilu 207. zračnog puka.

Заповедник рядом с капитаном Александром Спиридоновичем Масловым (фотография по приказу), а негов радник-топник-радник с Григорием Васильевичем Реутовым. Njihova su namena bila na otkrivenim predmetima. To je dokazalo da su ostaci sasvim različitih pokopani u grobu, a «vatreni ovan» uopće nije proizveo Gastello. Poduhvat koji je usvojila советская пропаганда заправо су направили капитан С. С. Маслов и кланови негове посаде.

Otpaci su pronađeni iz Macske močvare

Vrlo važan dokaz ove verzije bio je nalaz u blizini sela Matzki, koji se nalazi nekoliko kilometara od mjesta smrti posade maslova. Tamo su u močvari otkriveni pravi ostaci Gastella, kao nepobitni dokaz o broju, utisnutom na motoru. Осим тога, у джепу гимнастика едног од мртвых пилота било je pismo koje je potpisao топник-радист из posade Gastella — Григория Скоробогатова, koji nije imao vremena poslati svojoj supruzi.

Istobno su ispitani seljani koji su svjedočili smrti aviona koji je pao u močvaru, u kojoj je trebao biti Николай Гастелло. Подвиг, описанный укратко гор и подигнуть на штит од советской пропаганды, тада je poprimio sasvim Другу перспективу. Prema riječima jednog od svjedoka, пилот zapaljenog zrakoplova skočio je s padobranom iz krila automobila, nakon čega su ga zarobili Nijemci.

Ова окольность радикальна je promijenila sliku svega što se dogodilo, jer se zna da je to design zrakoplova DB-3F je dopustio samo jednoj osobi da skoči iz krila — pilotu, odnosno samom Gastellu. Međutim, pretpostavka da je, spašavajuci sebe, bacio umirući zrakoplov, nema dovoljno razloga.

Prvo, Promatrajući što se Događa s velike udaljenosti, Očevidac Te + Može Sa Sigurnoéchću Reći da Je Skok Napravljen S Krila, фардо, Položaj olupine Zrakoplova Sugerira da gaje -prohje, leložaja olupine Zrakoplova sugerira da jajejo gejo nejo nejajo nejajo nejajo nejajo nejajo nejajo nejajo nejajo nejajo nejajo nejaj nejaj nejaje. ступак. Što je to bilo, ako ne pokušaj da se još uvijek napravi ovan?

Birokratsko bezdušnost

По пути к страничког руководств проводена je tajna istraga, koja je u potpunosti potvrdila zabludu službene verzije, međutim, unatoč otkrivenim činjenicama, nije bilo prom. Posmrtni ostaci pronađeni u grobnici tiho su ponovno pokopani na groblju sela Radoshkovichi, a preostali dijelovi Maslovog zrakoplova poslani su u muzeje zemlje gdje su bili izloženi kao ulomci legendarnog bombardera Gastella. Ускоро на имя смрити посаде А. С. Маслова, споменик Н. Ф. Гастелло.

Альтернативная версия для публичного доступа

Стварни подаци добивени эксгумации объявлени су тэк с почетком до гласности. Devedesetih година u tisku se pojavilo nekoliko publikacija, u kojima je vojni povjesničar, umirovljeni major Эдуард Харитонов, izrazio mišljenje da je to bio Маслов, а не Gastello, koji je bio автор «vatrenog ovna». Ova verzija postala je toliko raširena da je 1996. godine predsjednik B. N. Jeljcin izdao dekret koji je posthumno dodijelio njemu i ostatku posade naslove junaka Ruske Federacije.

Водить тему истрагу у врийеме, структpияци су испитали свидoченье из извьешча Рыбаса и Воробьева — пилота койи су отишли ​​у мiсию заедно с гастеллом, али коди зигурат в се си си. Konkretno, sugerirano je da, napuštajući bojno polje, oni nisu bili svjedoci samog ovna, nego su samo zaključili o tome na temelju stupa dima koji se uzdiže uz cestu. Осим тога, сами izvještaji, čiji izvornici nisu sačuvani, mogli su biti falsificirani tijekom propagandne kampanje za veličanje Gastella.

Выбрать альтернативную версию

Ubrzo nakon pojave alternativne verzije, pronađeni su njezini criticari, od kojih je glavni sin Николай Францевич — umirovljeni pukovnik Viktor Gastello. Он и негови присташе инзистирали су на непобитним доказима Рыбаса и Воробьева, а унаточь свему тврдили су да йе авионом кои йе ударио у земли у близини села Декшняни управляо Гастелло. Međutim, oni u svojim izjavama nisu dali nikakve ozbiljne i razumne argumentse.

Ипак, требующий напоминания о результатах поиска остатака Маслова и негосударственных чинаров посаде практически исключающую возможность ничтожного производства. Očigledno, avion se srušio u zemlju na niskoj razini leta. Moguće je da je pilot umirućeg zrakoplova pokušavao udariti neprijatelja po cijenu života, ali je propustio, jer je fiksno mjesto pada automobila 180 metara od ceste.

Zablude o eksploataciji Gastella

Zbog činjenice da je sovjetska propaganda istaknula «vatreni ovan» među ostalim manifestacijama junaštva i posvećenosti ratnih godina, bilo je nekoliko upornih zabluda u svijesti ljudi povezanih s jedinstvenošću onoga što je Gastello Nikolai Frantsevich učinio prema službenoj verziji. Iskorishtavanja njegovih prethodnika su ušutkana.

Na primjer, neopravdano je tvrditi da je on vlasnik prvog ovna meta. Заправо, извео ж е летчик М. А. Ююкин у единой од битки на Халхин Голу. Za vrijeme Velikog Domovinskog rata prvi je potthvat postigao P. S. Chirkin 22. lipnja 1941., dakle na dan njemačkog napada na Sovjetski Savez.

Još jedna vrlo neugodna zabluda bila je misao da je «vatrogasac» Gastello učinio sam. Zapravo, kao što je već spomenuto, posada zrakoplova sastojala se od četiri osobe, a zaboravljanje njihovih namena zaborav je neoprostiva pogreška.

Sjećanje na heroje

U zaključku, treba napomenuti da, bez obzira na zabludu službene verzije koja je postojala nekoliko desetljeća i bila opovrgnuta u godinama perestrojke, lijepo sjećanje na Nikolaja Frantseviča Gastella i njegove drugove ne blijedi. Bez obzira na okolnosti njihove smrti, dali su svoje živote, braneći domovinu, i to ih samo dovodi na vrh slave.

A da li je povig

О «Ватрени Таран» Николая Гастелло у СССР познавали, им. Героя постао номинатив. Međutim, kasnije je подвиг Gastello počeo da izazov. Danas to više nije samo da saznaju šta se zaista dogodilo 26. 19 июня41. Године о пути Молодечно-Радошковичи.

26 июня 1941 г.

У первой из первых дана рата, 26 июня 1941 г. года, эскадрилу 207. погинули Bombarde Aviation Пука под командой капитана

Бомбардери претекао Немсима у Молодечно Радошковичского шоссе. Poništavanje visinu i do 600-800 metara, oni su napali neprijatelja iz donjeg mitraljeze. Avioni su već odvijao prema aerodromu, kao jedan od njih je premostiti ljusci protiv aviona i zapalio. Srušiti plamen nije uspjela, nije da se dopre.

Губление визина, «Ил-4» неочекиванно расколоплена и ударо у колонки противника.

Тако да е легендарни «Ватра Таран» изведена или земских мета Гастелло, коя е постала узорак юнаштва и пожртвованья.

Посадский бомбардировщик умро. Stigao na aerodromu u Gastello, poručnici Vorobyov i Rybas podnio izvještaj, koji je navedeno sve ono što se dogodilo. Капетан Гастелло je dobio posthumno nalov Heroja Sovjetskog Saveza, i 10 июля 1941 года, список «Правда» veličao taj povig u cijeloj zemlji.

«Vatra Posada»

OD Posthumna Premium List Kapetana nikolai Frantsevich Gastello:

«Након Што Джи Добе -Директан Погодак, Авион Плюз Пламен Неуэль -Кал -Кал -Эйр -Кал -Эйр -Кал -Кал. misli sprječavanja neprijatelja u svoju rodnu zemlju. Kapetan Gastello okrenuo na gori avion i doveli ga do najviše debelih tenkova. Vatra stub prihvatio plamen tenkova i fašističkih posade. »

Takav je službeni verzija podvig Gastello, kojima ostaje samo dodati da neimenovani članovi posade bili su: Навигатор Поручник Анатолий Бурденюк, стриелац Радист старый водник Алексей Калинин и Стрелка-поручник Григория Скороборная.

Dugo vremena oni praktično nisu ih se, a posthumno nagrada nagrađeni su tek nakon 17 yearina, 1958. godine.

себе Николай Гастелло, у склада са своим сыном, Виктор, кой се сматра борбе приятельство и медусобном извршаваню у борби.

Najmlađi posade je bio navigator Анатолий Бурденюк, do početka rata bio samo okrenuo devetnaest. Под командой Гастелло, в апреле 1941 г. Године као пилот посматрача — послали су млади пилот искусан. Након тога, Виктор Гастелло подсетьо Бурденюк:

«Анатолий волио живот, пожурио да уживо, чинило му се да е vrijeme proteže vrlo sporo. »

Алексей Калинин, за разлику Бурденюка, био переделан радиоинженер у посада Николая Францевича. Prema sjećanjima на Виктора Гастелло, njegov otac je odgovorio o njemu: «Pouzdani, kompetentni palenite, s kojima u letu postoje potpuno povjerenje».

Млади, недавно ожени стрельца-потпуковника Григорий Скурни ушао je u posadu Gastello ujutro 26 июня 1941 года. Njegovo pismo upućeno svojoj supruzi pronađeno je među krhotinama «DB-CF» u močvaru Martskovskog.

207. Пала Бомбардира

U stvari, historija svake posade 207. pukovnije za bombardiranje na udaljenosti od 3. distanciranja Hula za hila je herojska na svoj način.

Njegovi piloti postali su učesnici Великог патриотског рата од првог ратног дана. Я прве битке су за нъих претвориле велике губитке. Bomberi su leteli bez borac. Teški DB-ZF, namijenjen bombardovanju velikih objekata straga, bili su ranjivi na stupce s tenkovima na niskoj visini. Prema nekim izvještajima, gubici su dostigli do 15 mrtvih posada dnevno.

24. Джуна преостали пилоти и летжелице су комбинати у два эскадрона. Командант 2.-a postao je kapetan Николай Францеич Гастелло, искусный пилот, koji je bio bitke za chalhin-gol i sovjetski finski rat.

1951. экшумация

Единый врач «Ватреног таран» Гастелло — поручник Федор Воробьев и Анатолийски Рыбас, убрзо су пратили негов командант. Воробьев je umro 23 августа на поручью града Орела када се вратио из borbenog zadatka, a riba je 15 ноября 1941 г. опрала «Мессерчмитты». Nakon njihove smrti, istorija legendarnog Tarana počela je shvatiti nove detalje.

Sve je počelo, kao i uvijek, sa dobrim namjerama. 1951. Године, уочи desetljeća godišnjice, Admiste Gastella, odlučeno je ekshumaže heroj SSSR-a i njegove posade za naknadno svečano sahranjivanje. Али на месте водного гроба Гастелло je pronašao ostatke i stvari njegove kolege — zapovjednika 1. eskadrila 207. pukovnije, kapetana Александра Маслова и Radysta Rasteit Григория Рутова.

Дальний поступак, pokazalo se da je na mjestu gdje, kao što se očekivalo, Gastello je ubio njemački kolonu, Maslovska posada se srušila, prije toga, koja se smatralanestalim. Я на JE Nestao istog Дана Када JE Previdio подвиг Гастела.

Zatim nedaleko od smrti Maslov, našao je još jedan avion u Martkovskom Bogu. U njemu je bio jedan zapaljeni leš sa slovom na snorogju i oznaku motora — «M-87B» sa brojem 87844, identificiran kao dio slomljenog Gastello bombardovanja. Tada su tih šutjeli o tome, a na mjestu smrti Maslov bombardera pustio je poprsje Gastello. Я prije restructuriranja sve je sigurno zaboravljeno.

Новая версия

Devedesete su podigli tajnu Gastello zajedno sa ostalim «tajnama» Sovjetskog Saveza. Autor nove verzije postao je glavni umirovljeni Edward Haritonov, koji je predložio da je Alexander Maslov bio oni koji su počinili «vatreni ram», jer su pronađeni ostaci njegove posade.

1996. Маслов и чланови негов тима посмертно су додиелили наслов юнакка Руске Федерация, а улица су се появиле у многихм градовима са нжиховим имени.

Меджутим, у формулы доджеле 1996 года, nije bilo riječi o tome što je Александр Маслов направио овна.

Za sljedeće verzije, vatrena Taran nije uspjela napraviti jednu posadu.

Александр Маслов, koji je pokušao premjestiti neprijateljsku stupcu na paljenje, promashen i srušen na terenu, 200 metara od ceste. Gastello koji leti kasnije, prema nekim pretpostavkama, pokušao je poslati upravljački program za bombardiranje na položaj neprijatelja u selu Matski, ali IL-4 nije dosagao i srušio se u blizini gola, u Marticovskoe Boloto, gdje je kasnije pronađnije.

Što se tiče izvještaja Sparrowa i Rybasa, njihova je tačnost ispitivana. Prvo, originali izvještaja su izgubljeni, other, pristalice alternativnih verzija tvrde da piloti koji su napustili bitku nisu mogli vidjeti Taran, vezali ga za dim iz pada zrakoplova. Nemoguće je pobijati ove verzije, niti potvrditi ove verzije, posljednji svjedoci su ubijeni 1941. godine.

Pouzdane činjenice

Недостаток činjenica и fizičkih dokaza odigrao se sa povigom Gastella, zle šale. To su bili prvi dani rata — nije bilo vremena za ubrzati se sa papirima, prikupiti iskaz svjedoka, voditi arhivu.